Zdravšie palacinky trikrát inak

Autor  |  0 Comments

Obľúbenosť palaciniek spočíva nielen v chuti, ale aj v tom, že všetky suroviny jednoducho zmiešaš dokopy a začneš piecť. Nie je potrebný žiadny zložitý postup či zdĺhavá príprava a výsledok je skvelý. Navyše môžeš suroviny rôzne obmieňať či nahrádzať zdravšou verziou, čím dosiahneš nielen chutnú, ale aj ľahšiu verziu klasiky.

Špaldové

Suroviny: 130 g špaldovej múky, 300 ml mlieka (môžeš použiť ryžové, ovsené, kokosové, sójové, mandľové…), 1 vajíčko, štipku soli, 1 PL trstinového cukru, vanilkový struk a trochu masla na pečenie

Príprava ti zaberie skutočne len pár minút, kým všetko zmiešaš a vytvoríš primerane husté cesto, ktoré sa pekne rozleje po panvici.

špaldové

Ovsené

Suroviny: 150 g ovsených vločiek (jemných), 2 vajcia, 200 ml mlieka, 1 PL cukru a štipka soli

Vločky rozmixuj s mliekom, vajíčkami, cukrom a štipkou soli. Ak je zmes riedka, pridaj vločky, ak hustá, naopak mlieko. A pečieš….

ovsené

Banánové 

Suroviny: 1 banán, 1 vajce a to je všetko :-)

Uvedené množstvo je približne na tri palacinky, takže ak chceš robiť viac, len zvýšiš počet surovín. A príprava je ozaj jednoduchá, lebo len rozpučíš banán vidličkou, pridáš vajíčko a poriadne premiešaš, aby ti vzniklo husté cesto.

banánové

Plnku a dochutenie už nechávame na tvojej chuti a fantázii. Dobrú chuť.

Foto: pixabay

Páči sa ti článok? Zdielaj ho ďalej...
Share on FacebookShare on Google+Tweet about this on TwitterShare on LinkedInPin on PinterestEmail this to someone

Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *