Zdravšie palacinky trikrát inak

Autor  |  0 Comments

Obľúbenosť palaciniek spočíva nielen v chuti, ale aj v tom, že všetky suroviny jednoducho zmiešaš dokopy a začneš piecť. Nie je potrebný žiadny zložitý postup či zdĺhavá príprava a výsledok je skvelý. Navyše môžeš suroviny rôzne obmieňať či nahrádzať zdravšou verziou, čím dosiahneš nielen chutnú, ale aj ľahšiu verziu klasiky.

Špaldové

Suroviny: 130 g špaldovej múky, 300 ml mlieka (môžeš použiť ryžové, ovsené, kokosové, sójové, mandľové…), 1 vajíčko, štipku soli, 1 PL trstinového cukru, vanilkový struk a trochu masla na pečenie

Príprava ti zaberie skutočne len pár minút, kým všetko zmiešaš a vytvoríš primerane husté cesto, ktoré sa pekne rozleje po panvici.

špaldové

Ovsené

Suroviny: 150 g ovsených vločiek (jemných), 2 vajcia, 200 ml mlieka, 1 PL cukru a štipka soli

Vločky rozmixuj s mliekom, vajíčkami, cukrom a štipkou soli. Ak je zmes riedka, pridaj vločky, ak hustá, naopak mlieko. A pečieš….

ovsené

Banánové 

Suroviny: 1 banán, 1 vajce a to je všetko 🙂

Uvedené množstvo je približne na tri palacinky, takže ak chceš robiť viac, len zvýšiš počet surovín. A príprava je ozaj jednoduchá, lebo len rozpučíš banán vidličkou, pridáš vajíčko a poriadne premiešaš, aby ti vzniklo husté cesto.

banánové

Plnku a dochutenie už nechávame na tvojej chuti a fantázii. Dobrú chuť.

Foto: pixabay

Páči sa ti článok? Zdielaj ho ďalej...
Share on Facebook
Facebook
Tweet about this on Twitter
Twitter
Share on LinkedIn
Linkedin
Pin on Pinterest
Pinterest
Email this to someone
email